Test op MaatTest als Tool

Voor als u het niet zelf wilt doen!

Wilt u ook een test als marketingtool?
Ondernemen is mensenwerk. Door direct contact te hebben met uw cliënten, weet u sneller en beter welke diensten of producten ze nodig hebben. Websites zijn helaas minder persoonlijk. Hoe zakelijk en handig ook ingericht; ze praten niet terug.

Hoe kunt u ervoor zorgen dat de website een koude acquisitie warm maakt? Met andere woorden: hoe wordt een bezoeker (lees: potentiële cliënt) een echt mens? Hoe biedt u online advies op maat? In drie seconden moet u een bezoeker overhalen om ergens op te klikken. Een test is een leuke manier om de aandacht vast te houden en de bezoeker direct te belonen voor zijn aandacht. Testen zijn ook heel geschikt om via sociale media te verspreiden en zo uw diensten/producten onder de aandacht te brengen. Iemand die ècht geïnteresseerd is maar niet direct contact opneemt, krijgt zo toch persoonlijk advies. Dat advies wordt verstuurd per mail, wat direct een mooie aanleiding is voor een persoonlijk gesprek. Omdat u elkaar via de test al een beetje hebt leren kennen, verloopt zo’n eerste gesprek wat soepeler. De bezoeker kan zelf aangeven wie het eerste contact opneemt door het al-dan-niet achterlaten van telefoonnummer of e-mailadres.

PRIJSLIJST TEST OP MAAT (een standaard test kost € 195,=)
AANLEVERSJABLOON zodat u weet hoe u alles het beste kunt aanleveren voor een snelle afwikkeling.
TEST DE TEST een test waarmee u alles langsgaat wat u tegen komt bij het maken van een test.

Hier vindt u testen die ik Op Maat heb gemaakt voor klanten.